Általános Szerződési Feltételek

Köszöntöm weboldalamon, kérem, hogy szíveskedjen a jelen Általános Szerződési Feltételeket átolvasni, mert a weblap használatával, illetve  megrendelése elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket mely Ön és Kertész-Farkas Anikó egyéni vállalkozó  között szerződésként létrejön. Továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Abban az esetben, ha Ön nem ért egyet a jelen ÁSZF tartalmával, úgy nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére és a rendelés leadására. Amennyiben jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a webáruház használatával, a termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése van, abban az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbiakban megadott elérhetőségek egyikén.

A WEBÁRUHÁZAT ÜZEMELTETŐ VÁLLALKOZÁS ADATAI

Név: Kertész-Farkas Anikó

Székhely: 7030 Paks, Kurcsatov u. 4. 3/10.

Adószám: 66642729-1-37

Nyilvántartási szám: 37040099

(továbbiakban: Eladó)

A WEBÁRUHÁZ ELÉRHETŐSÉGEI

A webáruház domain címe: https://franciazz.hu

Telefonszám: 06 20 469 7585

E-mail cím: aniko@franciazz.hu

A SZERZŐDÉS TÁRGYÁNAK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI

A https://franciazz.hu webáruházban található nyelvtanító csomagok képezik az Eladó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A webáruházban található csomagok nehézségi szintje a vonatkozó termékoldalon található. A termék mellett található vételár euróban értendő és mindig a kiválasztott termék bruttó ára. A termék ára a mindenkori hatályos jogszabálynak megfelelő általános forgalmi adót tartalmazza.

Az aktuális csomagok a következők:

  • Standard
  • Prémium
  • VIP

Az egyes csomagok az alábbi szolgáltatásokat tartalmazzák:

  • Standard
    • Mondatkártyák
    • Franciaságok
    • Közösségi Felület
  • Prémium
    • Mondatkártyák
    • Franciaságok
    • Közösségi Felület
    • Igeragozós Podcast-sorozat
    • Havi 1×1,5 óra csoportos Zoom Tanulásmódszertan
    • Hangos gyakorlás visszajelzéssel a Messenger csoportban
  • VIP
    • Mondatkártyák
    • Franciaságok
    • Közösségi Felület
    • Igeragozós Podcast-sorozat
    • Havi 1×1,5 óra csoportos Zoom Tanulásmódszertan
    • Hangos gyakorlás visszajelzéssel a Messenger csoportban
    • Heti 1×1 óra csoportos Zoom Nyelvi Műhely
    • FREE PASS

FONTOS TUDNIVALÓ: A vásárló a kiválasztott csomagra való előfizetéssel a hozzáférési jogot vásárolja meg, az adott hónapra, amely előfizetés mindaddig fennáll, amíg a vásárló a tanulói fiókon belül, vagy eladó megadott elérhetőségein nem jelzi, hogy le kívánja mondani. A lemondásig minden hónapban automatikusan terhelésre kerül a vásárló bankszámlája.

A RENDELÉS MENETE

1. A termék kiválasztása

A vásárló a „bolt” menüpont alatt találhatja meg Eladó termékeit. A kiválasztott termék ikonjára kattintva választhatja ki a vásárló a kívánt terméket, ami így a kosárba kerül. A termékeknél darabszám nem választható, mivel egyszerre minden csomag csak egyszer vásárolható meg. A kosár automatikusan kiszámítja a behelyezett termékek végösszegét.

2. A kosár tartalmának megtekintése

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt terméket tartalmazza, abban az esetben törölhető a tévesen elhelyezett termék a „Törlés” gomb megnyomásával. Amennyiben nem szeretne további terméket vásárolni és a termék, vagy termékek árának ellenőrzése során mindent rendben talál, abban az esetben kattintson a „Tovább” gombra.

3. Regisztráció

A webáruházban kizárólag regisztrációt követően tud vásárolni. Ezt legkésőbb a vásárlás véglegesítése előtt meg kell tennie. A regisztrációt követően a profiladatok között megadhatja a számlázási adatait, illetve ezeket később módosíthatja.

FONTOS TUDNIVALÓ: A megvásárolt csomagok kizárólag a honlapon való belépés után, online használhatóak, fizikai tananyag rendelésére nincs lehetőség, illetve a tananyagok nem letölthetőek, ezért felhasználásukhoz feltétlenül szükséges az oldalon való regisztrálás/belépés és az aktív internet-kapcsolat.

4. A vásárlással kapcsolatos adatok megadása

A „számlainformációk” oldalon a vásárló megadhatja számlázási adatait, amelyeket az első vásárlást követően a weboldal eltárol, és automatikusan kitölt későbbi vásárlás esetén.

5. A rendelés ellenőrzése

A rendelés elküldése előtt még egyszer ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát, illetve a számlázási adatokat. Amennyiben hibát észlel, abban az esetben nyomja meg a VISSZA gombot és a szükséges módosításokat végezze el!

6. A rendelés véglegesítése

Amennyiben a rendelés ellenőrzése során mindent rendben talál, abban az esetben a „Megerősítem” gomb megnyomásával véglegesíthető a rendelés. Módosítási igény esetén a „Vissza az adatokhoz” gomb megnyomásával lehet visszatérni az előző fázishoz.

A webáruházban történő rendelések esetén a vásárló tekinthető ajánlattevőnek, így a vásárló és az Eladó közötti szerződéskötés abban az esetben jön létre, mikor az Eladó az webáruházon keresztül történt ajánlattételt elfogadja.

7. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényesek, és bruttó összegek. Az előfizetéskor érvényes árat viszont befagyasztjuk, így az előfizető egészen addig, amíg nem szakítja meg az előfizetését, ezt az árat fizeti havonta akkor is, ha közben árat emelünk. Ha megszakítja az előfizetését majd később újra előfizet, vagy meglévő előfizetésénél csomagot szeretne váltani, akkor a weboldalon feltüntetett aktuális ár szerint teheti ezt meg.

8. Eljárás hibás ár esetén

Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy a webáruházban a termék hibás áron szerepel. Hibás áron nem áll módunkban a rendelést elfogadni. A termék hibás áron történő megrendelése esetén az Eladó és a vásárló között nem jön létre szerződés. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót az új adatokról. A vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

9. Fizetés

Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával. A megrendelés adatainak ellenőrzését, illetve az ÁSZF és az adattovábbítási nyilatkozat elfogadását követően a „Fizetek” gombra kattintva átirányítjuk a Stripe Technology Europe, Limited (25-28 NORTH WALL QUAY, Dublin; irányítószám: D01H 104, Írország) „Stripe” felületére, ahol egyszerűen és biztonságosan megadhatja bankkártyaadatait, és amelyek helyessége esetén a fizetés azonnal megtörténik. A fizetés megtörténtéről a Stripe e-mailben tájékoztatja a vásárlót. A Stripe működéséről további információkat itt találhat:

https://stripe.com/en-hu/legal/ssa

10. Garancia

Eladó vállalja, hogy amennyiben a vásárló meggondolja magát, vagy úgy érzi, hogy a weboldal által kínált metódus nem megfelelő számára a francia nyelv elsajátítására, úgy a vásárlást követő 3 naptári hónapon belül elállhat vásárlásától, és Eladó visszatéríti számára a kifizetett termékek árát. Vevő ezen lehetőségével kizárólag akkor élhet, ha a 3 hónapon belül a tanulási folyamat részeként legalább 1500 pontot gyűjtött a weboldalon.

A fenti garanciával élő vásárló regisztrációja a pénzvisszatérítéssel egyidejűleg törlésre kerül, és a vásárló 3 naptári hónapig nem regisztrálhat újra a weblapon.

11. A szerződés megszűnése

11.1. A felek közötti szerződés megszűnik az alábbi esetekben:

  1. A vásárló lemondja előfizetését.
  2. Az eladó kizárja a vásárlót a felhasználói körből.
  3. Az eladó megszünteti tevékenységét.

11.2. Vásárló jogosult az előfizetését bármikor, indoklás nélkül lemondani, amely lemondás az előfizetése következő havi fordulónapján hatályosul. A fordulónapig vásárló eléri a tananyagokat a tanulói fiókjába belépve.

11.3. A lemondás történhet a vásárlói fiókon belül, vagy az eladó elektronikus postacímére küldött nyilatkozattal.

11.4. Függetlenül attól, hogy a tárgyhónap melyik napján él vásárló a jelen pont szerinti jogával, nem jogosult a tárgyhónapra kifizetett díj visszaigénylésére.

11.5. Amennyiben vásárló olyan magatartást tanúsít, eladó jogosul őt figyelmeztetni, majd ha a figyelmeztetést követően ismét kifogásolható a vásárló magatartása, úgy jogosult a szerződését eladó azonnali hatállyal felmondani. A kifogásolható magatartás megítélése eladó egyoldalú döntése.

11.6. Eladó bármikor dönthet úgy, hogy tevékenységét megszünteti. Ebben az esetben az aktuálisan fennálló szerződések – ha a megszüntetésről szóló értesítésben másként nem rendelkezik – a tárgyhónapot követő hónap 1. napjával szűnnek meg.

Vásárló tudomásul veszi, hogy a szerződés megszűnését követően kártérítésre nem jogosult, valamint nem jogosult hozzáférni a weboldal tananyagaihoz, és azokról másolatot sem készíthet.

12. A Fogyasztót megillető elállási jog ismertetése:

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján jogosult a szolgáltatás megvásárlását követő 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az Eladó köteles a vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14. napon visszatéríteni a vásárló részére.

Több termék vásárlása esetén, amennyiben az egyes termékek megrendelése eltérő időpontban történik, úgy az utoljára megvásárolt termék kifizetésétől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A Fogyasztó elállási szándéknak bejelentésére felhasználhatja az alábbi elállásinyilatkozat-mintát is.

A fogyasztó az alábbi elállási minta kitöltésével és elérhetőségünkre történő visszajuttatásával is gyakorolhatja az elállási jogát (csak a szerződéstől való elállási / felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza).

Elállási / Felmondási nyilatkozat minta

Címzett: Kertész-Farkas Anikó egyéni vállalkozó

Cím: 7030 Paks, Kurcsatov u. 4. 3/10.

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék/ek neve/i:

Szerződéskötés időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő jelzés esetén az email küldésének idejét kell figyelembe venni. Email-ben történő elállást kérjük az aniko@franciazz.hu címre küldeni, a tárgyban ez álljon: elállás.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

13. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása, vagy felmondása esetén

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelő elállás, vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

14. Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Az Eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az Eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét.

Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.

A fogyasztó panasza jellegéből adódóan az Eladó tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni.

Levelezési cím: 7030 Paks, Kurcsatov u. 4. 3/10..

Telefonszám: +36 20 469 7585

Email cím: aniko@franciazz.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf.: 9.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztók a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelenthetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

Békéltető Testület

Amennyiben a vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk úgy Ön velünk szemben jogosult fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
  • annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
  • ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
  • a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
  • a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
  • a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
  • tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.
  • végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának

Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.

Békéltető Testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538 
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu   

Baranya Megyei Békéltető Testület 
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. 
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. 
Telefonszáma: (72) 507-154 
Fax száma: (72) 507-152
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;   

Békés Megyei Békéltető Testület 
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 
Fax száma: (66) 324-976 
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu; bekeltetes@bmkik.hu   

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 
Fax száma: (46) 501-099 
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu;     

Budapesti Békéltető Testület 
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 
Telefonszáma: (1) 488-2131 
Fax száma: (1) 488-2186 
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;   

Csongrád Megyei Békéltető Testület 
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék 
Fax száma: (62) 426-149 
E-mail cím: info@csmkik.hu;   

Fejér Megyei Békéltető Testület
 Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310 
Fax száma: (22) 510-312 
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu   

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület 
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. 
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218 
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu;   

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület 
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 
Telefonszáma: (52) 500-749 
Fax száma: (52) 500-720 
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu;   

Heves Megyei Békéltető Testület 
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. 
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. 
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék 
Fax száma: (36) 323-615 
E-mail cím: hkik@hkik.hu;
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület 
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. 
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005 
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;   

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület 
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 
Telefonszáma: (34) 513-010 
Fax száma: (34) 316-259 
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;    

Nógrád Megyei Békéltető Testület 
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a 
Telefonszám: (32) 520-860 
Fax száma: (32) 520-862 
E-mail cím: nkik@nkik.hu;   

Pest Megyei Békéltető Testület 
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703 
Fax száma: (1)-269-0703 
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu   

Somogy Megyei Békéltető Testület 
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. 
Telefonszáma: (82) 501-000 
Fax száma: (82) 501-046 
E-mail cím: skik@skik.hu;   

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület 
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. 
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 
Fax száma: (42) 311-750 
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;   

Tolna Megyei Békéltető Testület 
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. 
Telefonszáma: (74) 411-661 
Fax száma: (74) 411-456 
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;   

Vas Megyei Békéltető Testület 
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 
Telefonszáma: (94) 312-356 
Fax száma: (94) 316-936 
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu  

Veszprém Megyei Békéltető Testület 
Cím: 8200 Veszprém, Budapest u.3. 
Telefonszáma: 88/429-008, 
Fax száma: 88/412-150 
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu   

Zala Megyei Békéltető Testület 
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513 
Fax száma: (92) 550-525 
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu, zmkik@zmkik.hu

Bírósági eljárás

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

Az online vitarendezési platform  az alábbi linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Hatályba lépés dátuma: 2023. március 28.